Jednoduché představení fungování PPC reklam, v čem spočítá fungování
Jak si usnadnit tvorbu účtu na co při jejím založení nezapomenout. Druhy účtů a jejich manipulace na klientské bázi (přístupy).
Co je potřeba k tomu, aby si studenti spustili první PPC kampaň. a) strategie - plán - cíl b) měření / analytika c) typ kampaně
Jak si škálovat klíčová slova a následně rozdělovat do jednotlivých kampaní.
Hlavní typ kampaně, pro firmy i e-shopy, jak na nimi přemýšlet, tvořit, jaké jsou možné strategie, bidding, sledování konkurence, vyhodnocení.
Tzv. PLA kampaně, jak fungují, jaký byl jejich vývoj v roce 2022 a na co si dát pozor. Bidding, strategie, škálování produktů podle prodejnosti, maržovosti a apod.
Krátké představení nového typu kampaní. Co umí a jak s nimi pracovat.
Bannerové display kampaně, videokampaně, jejich dělení a možnosti. Discovery kampaně.
Rychlé a efektivní vyhodnocování výsledků v DATA STUDIO.
Shrnutí několika kroků, které by měl PPC specialista během své správy dělat. Od analýzy až po pravidelnou optimalizaci kampaní.